Monday, March 7, 2016

Transfer week! 転勤ウィーク!

Date: 3/7/2016
Area: Kariya 
Companion: Elder Legault

日付:2016年3月7日
赴任地: 愛知県刈谷市
同僚:レゴ長老

I got to meet my grandparents again!! Man it was so cool! They took us
out to a yakiniku place where we cooked up a lot of really good meat.
My favorite part is where they just told us a bunch of stories. This
time I feel like I really got to know them better. It was awesome! I
love my grandparents so much!
 
おじいちゃんとおばあちゃんに会えました!すっごく良かったですよ〜!美味しいお肉が食べられる鉄板焼きのお店に連れて行って貰いました。一番楽しかったのは、おじいちゃんとおばあちゃんの昔の話でした。もっとおじいちゃんおばあちゃんの事が分かった気がして、楽しかったです。おじいちゃんとおばあちゃんが大好きです!

With my grandparents おじいちゃんおばあちゃんと

Then we went to Minami Odaka.

The Minami Odaka ÆON mall is a sight to behold. It's easily the
biggest mall I've ever been in and has EVERYTHING that we went looking
for today! There was a Kaldi import food shop, a Krispy Kreme (my
first one in SIX MONTHS) and the infamous Village Vanguard! It was
GLORIOUS.

その後、南大高へ行きました。

南大高イオンモールはめっちゃ凄いですよー!今まで見た中で一番大きなモールで、探していたものがそこで全部見つかりました。カルディ インポート食品店、クリスピー クリーム(6ヶ月ぶりでした!)、そしてあのビレッジ バンガード!やり〜!


We got to attend a special Family History event with Elder Packer
(President Packer's son), Elder Rockwood and Elder Yamashita! It was
awesome! I got to meet up with a lot of old friends from around the
mission. We listened to their words and felt the Spirit as they taught
us about the importance of Family History in missionary work.

 家族の歴史カンファレンスに参加させてもらう機会があり、教会幹部のパッカー長老(パッカー会長の息子さん)、ロックウッド長老、そして山下長老のお話を聞く事ができました。いいミーティングでしたよ。名古屋伝道部内の古い友達にも会う事ができました。幹部の方達は、家族の歴史が伝道活動にどう大切なのかをお話ししてくださいました。
 

We had transfer calls on Saturday! I'm staying in Kariya and I'm
getting Elser Bradshaw as my companion! WAAAY STOKED to meet this guy!
People say he's cool. Elder Legault is going to Meito! He's so lucky!
He will get to dendo in one of the biggest wards in the mission, right
alongside the mission home and all of the leaders in it. Super stoked
for him!
We are losing sister Graviet to the Fukuroi area and Sister Romney
will stay here and train a new missionary for her last transfer in
Japan! Super sad to be losing Elder Legault and Sister Graviet.

 土曜日に転勤のお知らせの電話がありました。私は刈谷に残り、ブラッドシャー長老が新しい同僚になります。とっても楽しみです!私は面識がないんですが、良い人だと聞きました。レゴ長老は名東に転勤になりました。ラッキー!この伝道部内で一番大きいワードで、本部のリーダー達のそばで伝道できるのでとても良かったと思いました。

 グラベット姉妹は静岡県の袋井市へ転勤になり、ロムニー姉妹はこの転勤が宣教師生活最後となるのですが、刈谷で新米宣教師のトレーニングをすることになったんだそうです。レゴ長老とグラベット姉妹がいなくなって、寂しくなります。

In Toyota, Elder Jenks will be joined by Elder Dana and Elder Kariya
will be going to my dream area, Inuyama! Super excited for all of
them!

豊田市では、ジェンクス長老はデーナ長老と組む事になって、刈谷長老は私の夢の犬山市へ転勤が決まりました!よっしゃー!

Sorry I'm all outta time for the week!
That's all folks!

Love you all
Don't die


Elder Johnson

時間がないので、今日のところはこれで!

みんな大好きだよ〜。
死ぬなよ〜!

ジョンソン長老

Toyota district 豊田ディストリクト

No comments:

Post a Comment